Bestelling
U kunt via onze website makkelijk uw producten bestellen, betalen en laten bezorgen op een adres binnen Nederland of België.
Nadat uw bestelling bij ons binnen is krijgt u automatisch een bevestigingsmail van uw bestelling. Let er bij het invullen van uw gegevens op dat u het email adres correct invuld. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Neemt u dan even contact met ons op via ons e-mailadres klantenservice@sola-cutlery.com.
Twijfels na het plaatsen van de bestelling?
Twijfelt u over uw bestelling of heeft u toch niet het juiste besteld en wilt u de bestelling wijzigen? Helaas is het niet mogelijk om een al geplaatste bestelling te wijzigen of annuleren. Mocht u het verkeerde besteld hebben, dan kunt u dit retourneren met het bijgeleverde retour formulier en label van DHL.
Bestelling mislukt?
Als het plaatsen van de bestelling mislukt is, kan dit meerdere oorzaken hebben.
Heeft u al betaald en is het geld al van uw rekening afgeschreven?
Hoe snel het geld weer terug op uw rekening staat, hangt af van de reden van de mislukte bestelling en van de betaalmethode.
Neem bij vragen gerust contact met ons op.
Betaling
U kunt uw bestelling in onze webshop makkelijk betalen via Ideal, Creditcard (MasterCard en Visa), apple pay of achteraf via Klarna.
Terugbetalen na retour.
Zodra wij uw retourzending verwerkt hebben storten wij het verschuldigde bedrag terug. De meeste retourzendingen verwerken wij binnen 10 werkdagen na ontvangst. Hoe snel het geld daarna op uw rekening staat hangt af van de betaalmethode. Doorgaans duurt dit enkele werkdagen maar vrijwel nooit langer dan 14 dagen na afhandeling van de retourzending.
U krijgt dan het orderbedrag, exclusief verzendkosten, en de retourkosten a € 3,95 gecrediteerd.
Van de ontvangst en afhandeling van uw retourzending krijgt u van ons géén bericht.
Levering
Verzendkosten
Voor bestellingen met een orderwaarde boven de € 40,- is de verzending binnen Nederland en België gratis! Voor bestellingen met een lagere orderwaarde dan € 40,- zijn de verzendkosten € 6,95.
Versturen
Als u op werkdagen voor 14:00 uur bestelt, versturen wij het pakket dezelfde dag via DHL.
Bestelt u na 14:00 uur, in het weekend of op een feestdag? Uw bestelling wordt dan de eerstvolgende werkdag verwerkt en verstuurd met DHL. Doorgaans worden pakketten door DHL bij verzending binnen Nederland de volgende werkdag bezorgd.
U kunt in de Sola webwinkel uw bestelling op ieder door u gewenst adres binnen Nederland en België laten bezorgen. Bij een bestelling met een orderwaarde van € 40,- of meer nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Is de waarde van uw order minder dan € 40,-? Dan zijn de verzendkosten voor uw rekening.
Heeft u gekozen voor de optie afleveren bij een DHL servicePoint? Op de bevestigingsmail die u van ons krijgt staan uw eigen adresgegevens, maar op de track-and-trace mail van DHL staat het DHL ServicePoint wel als afleveradres genoemd.
Wilt u een artikel bestellen dat volgens de website niet meer op voorraad is of heeft u een andere vraag? Neem ook dan even contact met ons op.
Bestelling niet ontvangen?
Heeft u wel een bevestigingsmail van uw bestelling en een mail van DHL ontvangen met een track-and-trace code, maar is uw bestelling niet geleverd? Controleer dan via de track-and-trace code waar het pakket zich bevindt. Zou deze al afgeleverd moeten zijn maar heeft u niets ontvangen? Neem dan contact op met DHL over de locatie van uw pakket.
Komt u er met DHL niet uit of zijn er andere problemen met de levering? Neem dan contact op met ons op.
Vragen?
Heeft u andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op via ons e-mailadres klantenservice@sola-cutlery.com.