Bestelling, betaling en levering
Bestelling
U kunt via onze website makkelijk uw producten bestellen, betalen en laten bezorgen op een adres binnen Nederland of België.
Nadat uw bestelling bij ons binnen is krijgt u automatisch een bevestigingsmail van uw bestelling. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Neemt u dan even contact met ons op via ons e-mailadres klantenservice@sola-cutlery.com.
Verzendkosten
Voor bestellingen met een orderwaarde boven de € 40,- is de verzending binnen Nederland en België gratis! Voor bestellingen met een lagere orderwaarde dan € 40,- zijn de verzendkosten € 6,50.
Betaling
U kunt uw bestelling in onze webshop makkelijk betalen via Ideal, Creditcard (MasterCard en Visa) of achteraf via Klarna.
Levering
Als u op werkdagen voor 14:00 uur bestelt, versturen wij het pakket dezelfde dag via DHL.
Bestelt u na 14:00 uur, in het weekend of op een feestdag? Uw bestelling wordt dan de eerstvolgende werkdag verwerkt en verstuurd met DHL. Doorgaans worden pakketten door DHL bij verzending binnen Nederland de volgende werkdag bezorgd.
U kunt in de Sola webwinkel uw bestelling op ieder door u gewenst adres binnen Nederland en België laten bezorgen. Bij een bestelling met een orderwaarde van € 40,- of meer nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Is de waarde van uw order minder dan € 40,-? Dan zijn de verzendkosten voor uw rekening.
Heeft u gekozen voor de optie afleveren bij een DHL servicePoint? Op de bevestigingsmail die u van ons krijgt staan uw eigen adresgegevens, maar op de track-and-trace mail van DHL staat het DHL ServicePoint wel als afleveradres genoemd.
Op dit moment hebben wij online nog geen mogelijkheid om naar andere landen te versturen dan Nederland of België. Mocht u uw bestelling naar een ander land willen laten versturen, neemt u dan even contact met ons op via e-mailadres klantenservice@sola-cutlery.com.
Wilt u een artikel bestellen dat volgens de website niet meer op voorraad is of heeft u een andere vraag? Neem ook dan even contact met ons op.
Twijfels na het plaatsen van de bestelling?
Twijfelt u over uw bestelling of heeft u toch niet het juiste besteld en wilt u de bestelling wijzigen? Helaas is het niet mogelijk om een al geplaatste bestelling te wijzigen of annuleren. Mocht u het verkeerde besteld hebben, dan kunt u dit retourneren met het bijgeleverde retour formulier en label van DHL.
Bestelling mislukt?
Als het plaatsen van de bestelling mislukt is, kan dit meerdere oorzaken hebben.
Heeft u al betaald en is het geld al van uw rekening afgeschreven?
Hoe snel het geld weer terug op uw rekening staat, hangt af van de reden van de mislukte bestelling en van de betaalmethode.
Neem bij vragen gerust contact met ons op.
Bestelling niet ontvangen?
Heeft u wel een bevestigingsmail van uw bestelling en een mail van DHL ontvangen met een track-and-trace code, maar is uw bestelling niet geleverd? Controleer dan via de track-and-trace code waar het pakket zich bevindt. Zou deze al afgeleverd moeten zijn maar heeft u niets ontvangen? Neem dan contact op met DHL over de locatie van uw pakket.
Komt u er met DHL niet uit of zijn er andere problemen met de levering? Neem dan contact op met ons op.
Vragen?
Heeft u andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op via ons e-mailadres klantenservice@sola-cutlery.com.