Bestelling, betaling en levering

Bestelling

U kunt via onze website makkelijk uw producten bestellen, betalen en zonder verzendkosten laten bezorgen op een adres binnen Nederland.
Nadat uw bestelling bij ons binnen is krijgt u automatisch een bevestigingsmail van uw bestelling. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Neemt u dan even contact met ons op via ons e-mailadres winkel@sola.nl of bel tijdens kantooruren naar +31 (0)30 – 692 33 64.

Betaling

U kunt uw bestelling in onze webshop makkelijk betalen via Ideal, Creditcard (MasterCard en Visa) of achteraf via Klarna.

Levering

Als u op werkdagen voor 12:00 uur bestelt, versturen wij het pakket dezelfde dag via DHL.
Doorgaans wordt het binnen Nederland de volgende dag bezorgd.
Bestelt u na 12:00 uur, in het weekend of op een feestdag? Uw bestelling wordt dan de eerstvolgende werkdag verwerkt en verstuurd met DHL.
U kunt in de Sola webwinkel uw bestelling zonder bijkomende verzendkosten op ieder door u gewenst adres binnen Nederland laten bezorgen.
Op dit moment hebben wij online nog geen mogelijkheid om naar het buitenland te versturen. Mocht u hier voorkeur voor hebben neem dan even contact met ons op via ons e-mailadres winkel@sola.nl of bel tijdens kantooruren naar +31 (0)30 – 692 33 64.
Wilt u een artikel bestellen dat volgens de website niet meer op voorraad is of heeft u een andere vraag? Neem ook dan even contact met ons op.

Twijfels na het plaatsen van de bestelling?

Twijfelt u over uw bestelling of heeft u toch niet het juiste besteld en wilt u de bestelling wijzigen? Helaas is het niet mogelijk om een al geplaatste bestelling te wijzigen. Wel is het mogelijk om een bestelling die nog niet door ons verzonden is te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Dit kunt u het beste als volgt doen:

  1. Mail naar winkel@sola.nl of bel tijdens kantooruren naar +31 (0)30 – 692 33 64 om de bestelling te annuleren;
  2. Geef daarbij het ordernummer door dat u per mail heeft ontvangen;
  3. Plaats een nieuwe bestelling met de gewenste artikelen in onze webshop.

Wilt u een bestelling annuleren die reeds door ons verzonden is? Volg dan de retourinstructies en bestel de gewenste artikelen opnieuw in de webshop.

Bestelling mislukt?

Dat de bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Heeft u al betaald en is het geld van uw rekening afgeschreven? Hoe snel het geld weer terug op uw rekening staat, hangt af van de reden van de mislukte bestelling en van de betaalmethode.
Neem bij vragen gerust contact met ons op.

Verkeerde adresgegevens opgegeven?

Is uw bestelling correct, maar heeft u per ongeluk niet de juiste adres- of verzendgegevens opgegeven? En u heeft nog geen mail van DHL gehad met een track-and-trace code? Dan kunnen wij het adres nog voor u aanpassen. Neem dan zo snel mogelijk tijdens kantooruren telefonisch contact met ons op via nummer +31 (0)30 – 692 33 64.
Heeft u al een mail van DHL gekregen met een track-and-trace code en geeft deze aan dat het pakket al onderweg is? Dan kunnen wij uw adres helaas niet meer wijzigen. Neem dan contact op met DHL.

Bestelling niet ontvangen?

Heeft u wel een bevestigingsmail van uw bestelling en een mail van DHL ontvangen met een track-and-trace code, maar is uw bestelling niet geleverd? Controleer dan via de track-and-trace code waar het pakket zich bevindt. Zou deze al afgeleverd moeten zijn maar heeft u niets ontvangen? Neem dan contact op met DHL over de locatie van uw pakket.
Komt u er met DHL niet uit of zijn er andere problemen met de levering? Neem dan contact op met ons op.

Vragen?

Heeft u andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op via ons e-mailadres winkel@sola.nl of bel tijdens kantooruren naar +31 (0)30 – 692 33 64.